Anunturi publicitareFeaturedFluxIulius MallLocalUncategorized

Brandul italian KIKO Milano inaugurează prima sa locație din estul României la Palas Iași

 

KIKO Milano, brandul de make-up nr. 1 din Italia, reprezentat exclusiv de Fais Group în Grecia, Cipru, România și Bulgaria, își continuă strategia de expansiune și își consolidează prezența pe piața locală de beauty. În curând, brandul va deschide un nou magazin în Atriumul Palas, marcând inaugurarea celei de-a șasea locații din România.

Edited in Tezza with: Softee, Brightness, Contrast, & Grain

În noua locaţie, clienții sunt invitați să descopere universul complet al produselor KIKO Milano: de la machiaj și îngrijirea pielii, până la produse pentru păr și colecțiile speciale în ediție limitată.

Edited in Tezza with: Softee, Brightness, Contrast, & Grain

Cu o prezență semnificativă la nivel internațional (peste 1.200 de magazine, în 70 de pieţe), brandul se diferențiază prin paleta de culori și texturi variate, oferind produse de make-up cum sunt rujurile, fardurile de obraz, paletele de machiaj, fondurile de ten, dar și produse de îngrijire a pielii, de hairstyling și multe alte cosmetice.

Edited in Tezza with: Softee, Brightness, Contrast, & Grain

În toate locațiile sale, KIKO MILANO invită pasionații de frumusețe să se bucure de serviciile sale emblematice din magazine, inclusiv Make Up & Go Services: șase sesiuni expres gratuite, disponibile fără programare. Serviciile includ consultanță de îngrijire a pielii, machiaj pentru ochi, buze, ten, sprâncene și machiaj în tendințe, oferindu-le clienților o experiență de beauty personalizată și unică, inspirată de stilul și creativitatea italiană.

 

Despre Fain Group

 

Brandul italian KIKO Milano este reprezentat exclusiv de Fais Group în Grecia, Cipru, Bulgaria și România. Grupul de companii operează de peste 40 de ani în sectorul comerțului cu amănuntul/en-gros al îmbrăcămintei, încălțămintei, accesoriilor și magazinelor universale. A dominat piața greacă și și-a extins activitățile în Bulgaria, România și Cipru. Activitățile de afaceri includ distribuirea de mărci sportive, de lux, casual și lifestyle, aducându-le consumatorilor tendințe inovatoare de la cele mai emblematice mărci din întreaga lume.

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button